THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

vrijdag 2 november 2012

Al die tinten grijs.....

Ik begrijp al die ophef over die 'grijze' boeken niet zo. Het is volgens mij weer een gevalletje 'schapen'. Iemand leest het boek, gaat er enorm over uitwijden en vervolgens gaat iedereen het lezen alsof het heel bijzonder is. Ik moest eraan denken omdat dit weekend ze dat succes gebruiken om de films van het weekend aan te prijzen, het 50 tinten grijs weekend heet het, oftewel, meeliften op dat succes. Wat me wel opviel was dat 9-1/2 weeks erbij zit. Wat is het lang geleden dat ik die film gezien heb en ik denk toch echt dat daar die boekenserie op gebaseerd is. Volgens mij is het een beetje hetzelfde gegeven maar ik kan me vergissen omdat ik die boeken dus niet gelezen heb. Terug naar de film, ik vond hem erotisch en de scene zit erin die mijn ultieme fantasie is, ik vertel hem niet want hij hoeft niet openbaar te worden en hij zal altijd fantasie blijven want is in mijn geval onuitvoerbaar. Geeft niets, de fantasie is voldoende. De film was een succes mede door de hoofdpersonen. In die tijd was Micky Rourke echt heel sexy (is niets meer van over helaas). Hij komt zaterdagavond en ik ga hem weer eens kijken, ik denk dat 50 tinten grijs hierbij in het niet valt.....

Geen opmerkingen: