THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

woensdag 28 november 2012

Klantvriendelijkheid

Op het werk hebben we een balie waar mensen die in de buurt wonen hun mobiel ter reparatie aan kunnen bieden en ook weer af kunnen halen. Ik "doe" vaak de balie omdat ik het wel leuk vind om met mensen om te gaan en een praatje te maken. Ik ben eigenlijk altijd aardig, te aardig meestal. Oh nee, dat kan niet, te aardig zijn, gewoon aardig dus... Ik ben prive ook al jaren een mens die natuurlijk wel eens geirriteerd is door de waan van de dag maar ik heb niet veel boosheid in mij. Dus ben ik altijd aardig tegen de mensen aan de balie. Zo ook van de week. Er was een mevrouw die een tijdje moest wachten en mij dus had gadegeslagen. Toen ze wegging zei ze "ik wil je nog zeggen dat  ik je een compliment geef voor je klantvriendelijkheid en als er een prijs voor was, had je die van mij gekregen". Lief he? En aangezien ik een mens ben (ik woon en ben natuurlijk alleen) die heel graag bevestiging krijgt dat ik aan mijn eigen verwachtingen voldoe, voelde ik me de rest van de dag geweldig. Er is maar zo weinig voor nodig....

Geen opmerkingen: