THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

dinsdag 6 november 2012

Verlanglijstje

Het is er weer tijd voor..... het verlanglijstje. Het verlanglijstje en Sinterklaas horen bij elkaar. Natuurlijk ben ik heel dankbaar voor alles wat ik al heb, vooral dat wat niet materieel is en toch is het heel leuk om zonder verder na te denken over eventuele consequenties, of haalbaarheid een keer lekker los te gaan en een lijstje maken van wat je nog zooooo graag wilt hebben.

1. Ok dan, een man, maar niet zomaar 1. 1 die compleet mesjogge is van mij en zich in allerlei bochten wringt om er maar voor te zorgen dat ik happy ben want alleen dan is hij het ook (wederzijds natuurlijk, spreekt vanzelf).

2. Een baan, maar niet zomaar 1. Mensen leren wat ik heb geleerd en die mij enorm waarderen omdat ik die kennis wil delen met het doel ze hetzelfde inzicht te geven.

3. Meer mensen die gaan beseffen dat ze het nodig hebben om sociale contacten te herstellen en dat tot een belangrijke dagtaak willen maken. Echte betrokkenheid, aandacht en interesse in anderen.

4. Fijne berichten over dieren die op allerlei wijze een goed leven hebben en geliefd zijn en gewaardeerd worden voor hun oneindige trouw.

5. Elke dag een berichtje van iemand die het fijn vindt dat ik op deze planeet ben neergezet.

6. Geen ziektes meer.

7. De ontdekking dat patat, kroketten en milkshakes het meest gezonde voedsel blijkt te zijn.

En verder ben en blijf ik dankbaar (en meestal een tevreden mens) voor het leven dat ik leid, met of zonder de items op het verlanglijstje.

Geen opmerkingen: