THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

zaterdag 24 november 2012

Samen Single nog een keer..

Ik vind het zo'n leuk programma en het is echt omdat het voor mij natuurlijk allemaal herkenbaar is. Babette van Veen was deze keer naar een medium geweest en ook daar was een filmpje over en wat is haar verhaal herkenbaar. Alle gevoelens die ze uit heb ik precies hetzelfde. Dat de kerst er weer aankomt en ze kerstliedjes hoort en dan zo'n melancholiek gevoel krijgt dat er weer een kerst alleen aankomt terwijl ze normaal gesproken heel moedig is en sterk en kom op, we maken er wel wat van. Ze zat nu ineens in een fase van 'zout allemaal maar lekker op, ik doe het wel alleen'. Alles is stom, de mannen zijn stom, ik ben stom. Allemaal ideeen die ik ook heb. Esmee moest deze keer gaan speeddaten. Even kijken want dat heb ik ook nog nooit gedaan, gaat wel lekker snel en ik ben niet zo'n geduldig mens. Wel grappig, je hebt een eigen tafel waar je aan zit en er komt steeds een andere man aan je tafel zitten. Maar ja, ik heb er een paar gezien en daar word ik ook niet echt warm van. Ik zag een stukje van volgende week en daar zag ik wel een leuke vent in, maar helaas weer van een jaar of 35 en niet 55...Anyway, het is weer goed te zien dat ik net zulke gevoelens heb als andere single vrouwen, of ze nou 35 zijn of 55....

Geen opmerkingen: