THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

dinsdag 20 november 2012

Nog niet gewend.....

Vanaf januari tot oktober had ik geen werk. Natuurlijk zat er veel tijd in het zoeken (op de computer) en het reageren op vacatures en het af en toe bezoeken van de mensen van het UWV maar daarnaast was er veel tijd om hele leuke dingen te doen. Ik heb veel schilderijen gemaakt vanaf januari, zo'n 100 stuks en ik heb vaak gitaar gespeeld. Mede om jezelf iets te doen te geven want normaliter slokt werken een hoop vrije tijd op. Dat merk ik nu ik weer werk. Ik heb 2 schilderijen gemaakt in 2 maanden tijd, waarvan er 1 nog niet af is en ik heb mijn gitaar 2 keer opgepakt om te oefenen. Het lezen, een andere hobby, doe ik dan nog wel in bed voordat ik ga slapen. Het is niet alleen dat er minder tijd voor is maar ook dat ik nog steeds aan het wennen ben dat ik weer werk, waardoor ik overdag veel energie verspil en 's avonds eigenlijk alleen nog maar wil zitten en een beetje tv kijken (op die spaarzame momenten dat er iets leuks te zien is). Ik ben absoluut geen perfecte huisvrouw maar wassen en stofzuigen zijn de minste dingen die gedaan moeten worden en die moeten nu in het weekend, zodat ik daarna weer lekker kan gaan zitten en bedenken wat voor leuke dingen ik allemaal had kunnen doen. Ik ga ervan uit dat als ik echt weer gewend ben aan het dagelijks bezig zijn met werken ik ook mijn vrije tijd weer ga gebruiken voor het ontspannen d.m.v. gitaar spelen en schilderen.

Geen opmerkingen: