THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

maandag 19 november 2012

Another me...

Toen Jul 60 werd was er 1 ding dat ik haar graag wilde geven. Ik had een keer een schilderij gemaakt dat zij leuk vond. Helaas heb ik er (nog) geen foto van. Het is een donkerblauwe ondergrond met 2 dezelfde vrouwen in een verschillende pose. De tekst is "you, another me" en in de benedenhoek staat "Two drifters off to see the world, there is such a lot of world to see". Het sprak haar aan (zij is een iets minder tekstenmens dan ik) omdat het precies Jut en Jul weergeeft. Wij zijn heel verschillend maar in wezen hetzelfde, we lopen op dezelfde weg hoewel 1 van de 2 af en toe een zijweggetje neemt, dat uiteindelijk weer terugkomt op de hoofdweg. We denken over veel dingen hetzelfde en toch ook over veel dingen heel anders. En dat is waardoor het leuk blijft. Wij begrijpen elkaar en laat dat nou net zijn wat er meestal mis is geweest in mijn relaties. Misschien is liefde wel gewoon accepteren maar ook begrijpen dat iemand heel anders kan denken dan jij ...

Geen opmerkingen: