THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

vrijdag 23 november 2012

Boris......

Een aantal jaren geleden, ik was 45.!!!.... Idols. Ik zat voor de buis en zag en hoorde Boris en het leek wel of ik weer 15 was. Ik vond Boris zo leuk en natuurlijk zong hij ook prachtig. Hij heeft uiteindelijk die aflevering van Idols gewonnen en ik had inmiddels alles op video (DVD was nog niet zo gewoon) opgenomen en keek het vaak terug. Op een gegeven moment las ik in de plaatselijke krant dat Boris in Zoetermeer, Snow World een handtekeningsessie zou geven omdat zijn eerste cd uitgekomen was. Zoetermeer, dat was dichtbij Delft maar om daar nou alleen heen te gaan. Ik charterde een vriendin om met me mee te gaan, het kostte wat overreding want zij was niet zo'n fan. De zaterdag brak aan en we gingen op pad. We moesten nog een uurtje buiten wachten en natuurlijk stonden we tussen allemaal bakvissen van 12, 13 jaar. Toen we naar binnen gingen zei een van de beveiligers "jullie komen zeker een handtekening halen voor je dochter". We hebben dat maar zo gelaten. Ik heb een praatje met hem gemaakt en vriendin heeft foto's gemaakt. Natuurlijk is die gekkigheid weer weggeebt, ik ben er flink mee gepest maar het blijkt nog steeds af en toe de kop op te steken (bij Adam Lambert heb ik hetzelfde), ik schijn iets te hebben met onbereikbare mannen, ik hou het maar op 'eeuwige jeugd', dat klinkt vriendelijker...

Geen opmerkingen: