THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

zaterdag 3 november 2012

Robbie Williams

Robbie heeft een nieuwe cd, Take the crown en een vrouw en een baby. Ik ben al een jaar of 10 fan van Robbie, veroorzaakt toen ik op visite was bij Engelse vriendin die ook fan was. Zijn hits hadden me nog niet echt geraakt maar toen ik meer nummers hoorde begon er iets te veranderen. Ik ging naar zijn teksten luisteren en bammm, daar was het, ik begreep hem. Dat klinkt natuurlijk heel raar, want ik ken hem niet en zal hem ook nooit kennen maar als iemand zulke teksten kan schrijven kan ik hem lezen/begrijpen. Ik heb een aantal dvd's van hem en zijn biografieen en vandaag was er een gesprek met hem op televisie. Wat ik ook altijd heel leuk aan hem vind is dat hij niet liegt en niet hypocriet is. Hij is altijd ontwapenend eerlijk over zichzelf en dat is waarom ik hem meteen mag. Stiekem denk ik dat hij zo'n man is waarmee ik op 1 lijn zit en waar ik er niet veel van tegenkom, maar misschien sla ik de plank wel finaal mis. De nieuwe cd ga ik in ieder geval weer aanschaffen en snel de teksten lezen, dan weet ik vast weer wat ik bedoel.........

Geen opmerkingen: