THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

maandag 12 november 2012

Vampire diaries

Zaterdag heb ik gekeken naar Twilight, had het al een keer eerder geprobeerd maar boeide me niet, deze keer heb ik hem afgekeken en ik vond het toch wel een leuk gegeven. Vampieren die leven in de huidige maatschappij. Je hebt ook een serie in Amerika die Vampire diaries heet, volgens mij is die n.a.v. de Twilight films gemaakt (maar ik kan me vergissen). Wij hebben die serie niet op tv maar ik had al af en toe vrouwen gehoord over de serie, dat hij zo leuk is, dus ben een beetje gaan rondsnuffelen op youtube en inderdaad lijkt het me wel leuk. Daarbij moet ik wel heel eerlijk vermelden dat dat mede komt door de hoofdrolspeler, de vampier die Damon heet. Ik zal zijn foto hierboven laten zien. Nou ben ik niet echt iemand van iemand leuk vinden van een foto, ik moet ook de mimiek zien en uitstraling van de persoon, hoe hij praat, lacht, wenkbrauwen die fronsen, hoe hij kijkt en hoe zijn stem klinkt, dus ik heb op youtube een interview gezien met deze hoofdrolspeler, hij heet Ian Somerhalder (waar zou hij van afstammen vraag ik me gelijk af) en ik vind deze man echt leuk, met een duidelijke zelfverzekerdheid zonder arrogantie (my favourite attitude). Ik ga die Diaries eens opzoeken om hem wat meer in aktie te zien. Heb ik meteen weer een veilige 'liefde op afstand'....

Geen opmerkingen: