THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

vrijdag 31 augustus 2012

Hoe je tegen dingen aankijkt....

Je leest het natuurlijk overal, iedereen maakt ongeveer dezelfde dingen mee in zijn leven en gaat er verschillend mee om. Wat mij altijd helpt is dat het erom gaat HOE je ertegen aan kijkt, tegen die dingen. Het leven gaat zijn eigen gang en wordt niet beinvloed door wat jij denkt. Dus, het beste is het 'gewoon' zijn gang te laten gaan, dat leven.... Klinkt makkelijk he? Is het niet hoor. Soms kan ik het, soms kan ik het niet, maar ik ben al blij dat het me af en toe wel lukt, dat loslaten. Op de dagen dat het niet lukt zit ik mezelf dwars en wil ik eigenlijk de hele dag huilen en bedenken hoe zielig ik ben, gelukkig zijn ze nog steeds op 1 hand te tellen, die dagen. Meestal ga ik gewoon mijn gang en probeer van elke dag een leuke dag te maken, vaak door mezelf streng toe te spreken of heel erg om mezelf te lachen of mijn zegeningen te tellen (het zijn er veel), bedenken wat je wel hebt in plaats van wat je niet hebt, daar kan je niet anders dan blij van worden. En anders kijk ik gewoon weer even naar de spreuk die op mijn deur staat en ga ik vanzelf glimlachen:
WIL IK EINDELIJK EEN GEWELDIG IEMAND OMHELZEN, STOOT IK MIJN KOP TEGEN DE SPIEGEL!!!!

Geen opmerkingen: