THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

zaterdag 1 september 2012

Grand Montmartre


Het was een prachtige dag ervoor, Grand Montmartre, weer heel veel creatieve mensen met hun creatieve uitingen (keramiek, schilderijen, wandkleden, mozaiek) en ik stond er ook tussen met mijn knipoogschilderijen. Het was vroeg opstaan en het theekopje inladen (goh wat kan daar nog veel in) en op naar het tentoonstellen. Ondanks het feit dat ik niets heb verkocht waren de meeste reacties heel positief, men vond het vooral origineel en af en toe sprak het mensen heel erg aan. Waarschijnlijk heb ik wel een workshop (of 2) kunnen slijten dus dat zou al heel leuk zijn. De dag werd opgeluisterd door verschillende bandjes en moeders (die vandaag haar 90ste!!! verjaardag mocht vieren kwam samen met Hans en Grietje (J. en M.) ook de hele middag kijken en... wat leuk, J., de bijzondere jongen die ik op de Paint Picknick ontmoet had kwam ook kijken. Leuk om weer met hem te filosoferen over welke boeken hij had gelezen en die hij ook wel wat voor mij vond, gedichten die hij gemaakt had, mooie spreuken en dat hij mijn schilderijen wel begreep. We waren het er ook wel over eens dat alles gebeurt met een reden (in ieder geval kun je altijd achteraf de redenen wel ontdekken), maakt het nog leuker dat  hij is op komen dagen in ons wereldje. Ik ga me niet afvragen waarom, zal ongetwijfeld wel een keer duidelijk worden. Ter afsluiting hebben we nog een heerlijk diner gekregen van moeders bij de Chinees in de buurt. Het was een geweldige dag......

Geen opmerkingen: