THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

donderdag 30 augustus 2012

Naast zus

Aangaande voorgaand bericht is er natuurlijk al een deel van die droom verwezenlijkt, ik woon naast mijn zus en zwager. Ik weet nog dat ik aankondigde dat ik dit zou gaan doen en de reacties waren wisselend waaruit je natuurlijk direct kon opmaken hoe de verstandhouding was tussen de verschillende broers en zussen. In ieder geval heb ik het gedaan, het huis gekocht naast mijn zus en zwager 5 jaar geleden en ik heb er geen dag spijt van gehad. Ik begon daar met zijn 2en, met laatste Liefde maar die vertrok na 2 jaar en sindsdien heb ik dat grote huis helemaal alleen voor mij, 3 slaapkamers en een kast van een zolder waar mijn atelier inmiddels gevestigd is en ik hou van dit huis, vooral van de locatie. Ik zag Jul natuurlijk al elke dag toen we bij hetzelfde bedrijf werkten en elke dag tussen de middag een uur gingen shoppen, een leuke tijd. Toen Jul daar weg was belden we elke dag, soms uren en zagen elkaar nog steeds gemiddeld 3x in de week. Inmiddels gaan Jut en Jul zoals jullie kunnen lezen elke dag wel op pad, leuke dingen doen en is het vreselijk handig dat we naast elkaar wonen als je iets niet in huis hebt, als je teveel hebt gekookt, als je de sleutel bent vergeten of iemand nodig hebt om de poezebeesten te verzorgen, maar vooral om uren te kunnen analyseren wat mensen drijft, waarom ze doen wat ze doen, filosoferen hoe we het nog beter kunnen doen, dat leven......

Geen opmerkingen: