THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

woensdag 22 augustus 2012

Hot

Gezien het feit dat ik het financieel wat lastig heb, zoek ik toch een manier om te kunnen shoppen dus zoek gewoon naar leuke, goedkope prutjes en dat kost niet veel moeite. Een kinderhand is gauw gevuld. Tijdens mijn zoektocht naar een leuk boekje kwam ik bij een bak met de vroegere pubertijd verslaving, Bouquetreeks boekjes. Deze zijn natuurlijk ook niet meer wat ze geweest zijn en aangepast aan modernere tijden (of dat een goed ding is weet ik nog niet maar ga ik achterkomen). Het boekje dat mijn aandacht trok had een 'prettige' omslag, een nogal moeilijk kijkende prachtige (waarschijnlijk gefotoshopte) hunk en heet 'Hot!'. Nou, daar worden we wel nieuwsgierig van natuurlijk. De beschrijving op de achterkant klinkt spannend en het verhaal speelt zich af in Louisiana, Cajun country en vol met moerassen. Natuurlijk begint het met 2 mensen die elkaar vreselijk irritant vinden en elkaar al kennen van vroeger. Helaas is de man in kwestie natuurlijk 'woest aantrekkelijk' dus weer een stoere met een klein hartje (hij trekt zich terug in het moerasgebied om zijn huisje te verbouwen in alle eenzaamheid). Goh, ik krijg ineens het vermoeden dat ik die types onweerstaanbaar vind door die bibliotheek die ik vroeger in mijn brein heb opgeslagen...

Geen opmerkingen: