THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

maandag 20 augustus 2012

Verre Vriendin

Mijn vriendinnetje uit Nieuw Zeeland is over. 22 jaar geleden zijn we begonnen als collega's en al gauw werd het meer. Ik was door Liefde verlaten en zij was ook alleen dus gingen we samen uit, uit eten en terrasjes pakken, videootjes (de voorloper van de DVD) kijken. 20 jaar geleden besloot ze te gaan emigreren naar Nieuw Zeeland waar ze veel familie had wonen. In het begin gaf ze het een half jaar en als ze niet zou kunnen wennen zou ze terugkomen, maar dat gebeurde niet. Ze had het op een gegeven moment prima naar haar zin en het half jaar werd een jaar, 2, 3 en nu dus 20 jaar! Ik weet nog als de dag van gisteren dat ze vertrok. Ze heeft een goede baan als hotel manager en komt gelukkig zo eens in de 2 jaar voor een vakantie terug naar Nederland en tussendoor bellen we zo af en toe met elkaar. Ik heb haar donderdag opgehaald en mee naar mijn huis genomen waar ze heerlijk alles heeft bekeken en het schilderij dat ik voor haar heb gemaakt heeft goedgekeurd  (zie hierboven). Ik heb een lekkere pasta voor haar gemaakt, we hebben heerlijk gekeuveld, ze heeft ervoor gezorgd dat mijn DVD weer werkte (ik had 2 scartkabels verwisseld dus wel geluid maar geen beeld). Het was weer ouderwets gezellig en het is zo'n gek idee dat ze straks weer aan de andere kant van de wereld zit....

Geen opmerkingen: