THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

maandag 13 augustus 2012

Nieuwsgierig..

Er komt een nieuw programma aan, gepresenteerd door Arie B. Arie B. is een van mijn favoriete gelovigen omdat hij 'leuk gelovig' is, daar bedoel ik mee, kritisch genoeg om niet zomaar dingen aan te nemen (en hij ziet er leuk uit, niet onbelangrijk). Het begint maandag en er worden 3 mensen voor 36 uur opgesloten in een huis en gevolgd per camera (goh weer een Big Brother, nee nee, lees verder...). Deze mensen moeten 36 uur met elkaar doorbrengen zonder enige vorm van communicatie, geen mobiel, geen tv, geen computer, geen boeken, geen kranten en NIET PRATEN. Dat alleen zou voor mij al een reden zijn om niet mee te doen, pfff 36 uur niet praten. Ik woon dan wel alleen maar praat best veel, ook tegen mezelf. Iedereen weet dat situaties waarin je met meer mensen bent en niet praat behoorlijk ongemakkelijk kunnen zijn. Het lukt bij mij alleen tussen mensen die elkaar heel goed kennen (zoals mijn familie). Ik kan me zelfs herinneren dat het best lang duurt voordat je je ok voelt met je Liefde, ook als je niet praat. Anyway, ik ga ernaar kijken, want het wordt steeds moeilijker in de huidige maatschappij om zonder mobiel, t.v. of computer te leven. Stel je voor... niet weten wat je kennissen doen elke minuut van de dag. Gelukkig kom ik uit het tijdperk van voor die onzin...

Geen opmerkingen: