THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

zondag 26 augustus 2012

Weer feest in het Buurthuis

Zo'n 20 jaar geleden kwam ik voor het eerst in aanraking met 'het Buurthuis'. Zwager was er al een tijd bij betrokken en deed daar al veel leuke dingen. Het leuke van dit Buurthuis is dat het een soort kelder is, het zit ook onder een school en dat geeft je een soort '70ties gevoel' als je begrijpt wat ik bedoel. Het heeft een bepaalde sfeer en dat helpt om elk feestje tot een succes te maken. Wat ook heel leuk is, het is een repetitieruimte voor muzikanten en bands. Ik heb er al menige repetitie meegemaakt en veel muzikanten leren kennen. En vele feestjes meegemaakt, mijn 50ste verjaardag bijvoorbeeld, een dag die me liet vergeten dat ik 'al 50' was, Jul die 60 werd afgelopen jaar en zwager die 65 werd vorig jaar. Een band hoeven we nooit te huren, want er zitten zoveel muzikanten in de kennissenkring, genoeg voor wel 3 bands en ik ben gek op al die creatieve zielen. Gisteren was er weer feest, 2 mensen uit de familiekring werden 60 dus alle reden om het Buurthuis weer te versieren en muziek te maken, dus dat hebben we gedaan. Er zit in de aangetrouwde familie  veel Moluks bloed en dat is zeker fijn aangezien al die zelfgemaakte taarten en Indische hapjes niet te versmaden zijn, buiten dat zijn ze bijna allemaal heel muzikaal. Er zal binnenkort vast wel weer een reden te verzinnen zijn voor een Buurthuisfeestje...

Geen opmerkingen: