THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

woensdag 15 augustus 2012

Lekker gevoel

Vandaag kregen Jut en Jul van zwager's dochter 2 dikke interieurbladen uit Italie (meegebracht van de vakantie). Daar word ik altijd blij van. Bladeren in een blad waar bijna alleen maar huizen in staan waar ik zo in wil trekken, turquoizeblauw geverfd hout aan de buitenkant, natuurlijk met een veranda en binnen bijna net zo vol als bij mij. Ik hoef mijn spullen niet eens mee te nemen. Een gat in een muur naar de keuken met aan weerskanten een louvredeurtje, ook turquoizeblauw met in het gat een barretje gefabriceerd met krukjes ervoor. Zo'n blad lezen 's avonds in de tuin na het eten van een heerlijke pizza, gekleed in niet meer dan een hemdje vanwege het warme zomerweer waar we ineens op getrakteerd worden, wie doet me wat. Ik neem op de koop toe dat ik 's nachts 3x wakker word van de opvliegers terwijl mijn ventilator zich uit de naad staat te blazen om fictieve frisse lucht te produceren. Het blije gevoel overheerst......

Geen opmerkingen: