THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

zaterdag 11 augustus 2012

Ontroering

Goh, zit je naar het beste van Worldwide Got Talent te kijken, wordt er een jongenskoor aangekondigd uit Wales. Op het toneel stonden in het begin alleen de dirigent en 2 jongens. De twee jongens zongen beiden een solopartij van een onverstaanbaar maar heel mooi lied. Daarna kwam de rest van het koor (130 jongens) zingend uit de coulissen en ik weet niet of het door het inleidend verhaal kwam - er is niets te doen in Wales en de jongens dreigden allemaal op het slechte pad te raken tot 1 man bedacht dat hij een koor met ze ging vormen waardoor ze nu iets te doen hebben en het nog leuk vinden ook - maar ik raakte compleet ontroerd (tranen liepen over mijn wangen, het kan ook iets met de overgang te maken hebben want daardoor ben ik ook een ietsiepietsie!! emotioneler). Ik vond het zooooo mooi en het was heel mooi om te zien dat die jongens zo vol overgave zongen in plaats van rond te hangen en te blowen en zich te misdragen. Ik hoorde dat ze de finale gehaald hebben en uiteindelijk derde zijn geworden dit jaar. Good for them!

Geen opmerkingen: