THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

vrijdag 17 augustus 2012

Mannenluchten

Jut houdt van mannenluchten, haar hele leven al.... Ik heb het hier over fragrances, essences, parfums, geen lijflucht, hoewel ik 1 man heb gehad die zo'n heerlijke lijflucht had... maar ik dwaal af..... Vroeger gingen we regelmatig naar Noordwijk en daar praatten we wel eens met de uitsmijter, hij had verschillende geurtjes en rook altijd zoooo lekker, ik moest altijd even aan hem ruiken en heb regelmatig een van zijn geurtjes gekocht. Vorige week woensdag op Schiphol zag ik weer zo'n aantrekkelijke mannenparfumfles staan, toen ik de geur rook werd ik er lichtelijk high van, heerlijk gewoon. Als ik een man zou treffen die zo zou ruiken zou ik zelfs kunnen vergeten dat hij kaal was, maar gezien het feit dat zo'n heerlijk geurende man niet aanwezig is heb ik de geur zelf maar aangeschaft, Zino heet het, van Davidoff. Er zijn veel vrouwen die me heel lekker vinden ruiken, komt natuurlijk omdat zij zelf naar de bloemetjes ruiken en ikke naar de bijtjes....

Geen opmerkingen: