THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

zondag 12 augustus 2012

Voor het geval dat

Jut heeft een rare eigenschap. Een verzameling van rariteiten voor het geval dat je het eens nodig hebt. Er is niets dat ik niet heb. Veiligheidsspelden, paperclips, boekenleggers, gummetjes, potloden, pennen, notitieblokjes, schriften, post its, lijm, tape, montagekit, dubbelzijdig tape, ijzerdraad, touw (in een leuk blikje), kaarsen, theelichtjes, knijpertjes in alle soorten en maten om gordijnen op te hangen, krijt, stoepkrijt, labeltjes, punaises, ordners, perforator, nietmachine, ook heb ik 101 mokjes en evenzoveel borden (voor het geval dat ik een keer niet alleen eet), tig DVD's voor als het slecht weer is en ik aan huis gekluisterd zou zijn (nooit gebeurd), tig boeken (want ik hou van lezen en je weet maar nooit). Na een aanval van borduurwoede liggen er een stuk of 20 geborduurde kussens klaar om een kleed van te maken of zoiets (als ik me ooit eens verveel) en na zo'n zelfde aanval wat haken betreft 120 gehaakte 'oma's vierkantjes' om ooit eens aan elkaar te naaien om een sprei van te maken of iets anders (als we ons vervelen), inmiddels zoals jullie hebben kunnen constateren even zoveel schilderijen en sinds een paar jaar ook 20 leesbrillen voor het geval er 1 zoek raakt....

Geen opmerkingen: