THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

zaterdag 18 augustus 2012

Hercules

Er was eens.... een serie die Hercules heette. Toen ik nog in Delft woonde werd het uitgezonden rond een uur of 7 en meestal keek ik met een bord op schoot naar die prachtige verschijning van Kevin Sorbo in de rol van oerheld Hercules. Het was een leuke serie die doorspekt werd met humor en verwijzingen naar het heden. Een aantal jaren geleden kocht ik via eBay een DVD box met een heel seizoen erin. Helaas via een Duitser dus ik kon op mijn Nederlandse DVDrecorder de serie helemaal niet kijken. Pffff, voor niks de moeite gedaan. Op mijn laptop geprobeerd, wel beeld, geen geluid. Gelukkig heeft vriendin een programmaatje gedownload dat zij ook gebruikte, gratis, en ja hoor, het werkt. De DVD box staat onder de salontafel klaar zodat ik lekker af en toe kan fantaseren dat Hercules met blote handen mijn avondmaal regelt of mij uit de klauwen redt van een vreselijk monster en ik, trillend als een espenblad tegen zijn lichtbehaarde borst, door hem wordt weggedragen (hij heeft de prachtigste armen) van de onheilsplek om hem daarna mijn dankbaarheid te betuigen. Rijke fantasie heb ik he?

Geen opmerkingen: