THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

maandag 27 augustus 2012

Tijdreizen

Een film op t.v. over tijdreizen. Zou ik dat willen, reizen in de tijd? Tja, als het maar niet vooruit is want niet weten wat de toekomst brengt is toch spannender (en veiliger want wat als het tegenvalt). Terug dan..... Ja, er zijn best veel dingen die ik nog een keertje zou willen doen, zo leuk waren ze. En dan lekker de tegenvallende dingen overslaan. Natuurlijk weet je dan al wat er gaat gebeuren maar je beleeft het wel intenser daardoor en je mag ook niets veranderen aan de uitkomst denk ik, tenminste dat zeggen ze altijd in de films die over tijdreizen gaan, want dan is je heden niet meer hetzelfde. Dat is dan wel jammer, want ik zou wel bepaalde dingen langer willen laten duren en dat komt natuurlijk omdat ik nu weet wat ik toen niet wist. Er zijn mannen aan wie ik niet meer zou beginnen en er zijn mannen die ik niet meer zou laten lopen. Maar ja, dat mag dus niet. In ieder geval kun je er nog wel een keertje lekker van genieten en, gezien het feit dat ik nu alleen ben en dat dat dus hoe dan ook de uitkomst is, zou ik ze ook vertellen dat ze stuk voor stuk de ware en enige zijn en dat ik nooooooit meer iemand anders wil, net als zij hebben gedaan....

Geen opmerkingen: