THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

vrijdag 24 augustus 2012

Favoriete type man

Naar aanleiding van mijn eerdere verhaaltje over het favoriete type man volgens de Bouquetreeks boekjes zat ik daar weer over na te denken en ik heb er een paar gevonden. Tja, ik vind het toch leuk (ook voor mezelf om ze op een rijtje te zien) om mijn meest favoriete type man hier neer te zetten  (en, zie je nou wel, ze zijn heus niet allemaal jong!!). Ik ken ze geen van allen en ga dus alleen maar uit van het type man dat ze meestal neerzetten of overbrengen op mij en dus de uitstraling die daarbij hoort. The strong silent type waarbij je je heel veilig voelt, met een klein hartje (wat ik alleen maar weet) die heel zelfverzekerd lijkt zonder arrogant te zijn of het tegenovergestelde boyish type die altijd jong oogt. Ik weet dat het slechts fantasietjes van mij zijn maar 'miracles do happen.... if you believe'...






Geen opmerkingen: