THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

dinsdag 14 augustus 2012

Hoezo raar...

Over rare eigenschappen gesproken, natuurlijk wil ik niet voor gek versleten worden, maar ik vertoon ook compulsief gedrag. Ik heb geleerd dat iedereen dat wel een beetje heeft (wat is dat brein toch een wonderlijk ding) en het blijft bij mij ook wel binnen acceptabele proporties, maar toch..... Het is lastig om met mij te wonen hoor hoewel ik het meestal wel een beetje kan verbergen. Wat is dat dan zou je zeggen... Nou, alles dient bij mij in huis te blijven staan zoals IK dat heb neergezet, op precies dezelfde plaats, op precies dezelfde manier. Het lijkt een zootje maar er is dus over nagedacht, hoewel min of meer onbewust. Mijn lieve zwager heeft dat dus helemaal niet en als die op bezoek komt schuift hij met de stoelen, draait ze om, struikelt over mijn kleden, schuift vazen opzij als ze in de weg staan. Je zou zeggen, nou en? Maar voor iemand die een beetje compulsief is in zijn gedrag is dat op zijn minst gezegd, niet fijn. Dus... zodra hij zijn hielen heeft gelicht ga ik aan het werk. Stoel precies op de plek waar een deukje zit in het kleed. Het kleed ligt recht, de kussens worden weer opgeschud en goed neergezet, kortom alles wat krom was wordt weer recht, behalve als het scheef door MIJ is neergezet, want dan hoort het zo.....

Geen opmerkingen: