THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

donderdag 2 augustus 2012

Happy Days

Het is haast niet meer voor te stellen maar, omdat wij kabel hadden, hadden we 5 zenders, Nederland 1,2 en 3, Belgie 1 en Duitsland. Dat was het, maar wel betere programma's. Een keer in de week zonden ze Happy Days uit, en wat waren vriendin en ik gek op 'the Fonz', natuurlijk weer een foute, hele stoere met een klein hartje. Als Fonz zei: Heeeeey dan was iedereen stil en als Fonzie met zijn vingers knipte, stond er een mooie meid naast hem. Geweldig. Ik vond altijd dat mijn 1e voetballiefde op Fonzie leek, niet qua uiterlijk maar wel qua gedrag. Ik kan er nog steeds warm voor lopen. Een van de leukste afleveringen was dat Fonzie zich terugtrok in het bos en onder een boom ging liggen. Het was daar natuurlijk een gekwinkeleer van jewelste, Fonzie zei: Heeeeeey en alle vogels waren stil. Een tijdje geleden lag ie in de uitverkoopbak, een heel seizoen Happy Days, ik kon het niet laten.......

Geen opmerkingen: