THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

dinsdag 28 augustus 2012

T.v. programma's

Ligt het nou aan mij, of denken al die programmamakers dat wij een stel degenererende wezens zijn, of is de meerderheid van de mensen dat ook.... Als je ziet wat tegenwoordig als amusement gebracht wordt, kan dat op zijn minst merkwaardig genoemd worden. Mijn vieze vette vervelende verloofde bijv., een nieuw programma. Een vrouw komt thuis met een acteur die er alles aan moet doen om zo goor en vervelend mogelijk te zijn om haar ouders te belazeren, wat is daar de amusementswaarde van? En, gelukkig is het er volgens mij niet meer, iets dat heette 'the pain game', een of andere opdracht uitvoeren en als je mislukte werd je gestraft op hele vreemde manieren. En dan heb ik het nog niet eens over 'Help mijn man heeft een hobby' (wees blij) of 'Bonje met de buren' en er komt weer een nieuwe, iets van 'achter gesloten deuren' of zo. Een waargebeurd geheim (niet zo moeilijk want het zijn allemaal verhalen die dagelijks voorkomen, vrouw zwanger maar man onvruchtbaar, dat soort dingen) en dat wordt dan gebracht door acteurs. Amusementswaarde??? Het idee is volgens mij dat als ze maar programma's maken waardoor mensen denken 'Goh, zo slecht heb ik het nog niet', ernaar gekeken wordt, en misschien is dat wel zo. Blijft merkwaardig, die ontwikkeling....Gelukkig heb ik een boel DVD's, je weet wel, voor het geval dat......

Geen opmerkingen: