THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

woensdag 5 september 2012

Spinnen....

Het is de tijd er weer voor, de spinnen zijn overal in de tuin druk bezig met webjes maken. Helaas wonen ze ook binnen en niet zomaar kleintjes, neeeeee, van die grote zwarte (volgens mij wonen ze in de kruipruimte), gelukkig zitten ze meestal verstopt maar zo af en toe zie ik uit mijn ooghoek iets bewegen en zie ik zo'n kleine tarantula over mijn witte plavuizen vloer rennen. Je hoort hem zelfs stampen. Ik durf er helemaal niets aan te doen, ze zijn te groot en ik wil niets doodmaken, want ook al vind ik ze vreselijk eng, ze hebben net zoveel recht op leven als ik. Meestal roep ik zus, die zet ze wel buiten de deur. Vorig jaar echter, zat er een op het plafond in de slaapkamer en dat is wel zijn eigen doodvonnis want anders doe ik geen oog dicht. Maar wat te doen? Als eerste heb ik hem toegesproken en mijn excuses gemaakt dat ik hem ging doden, niet te lang over nadenken. Met een kussen hem van het plafond geveegd, plop op mijn laminaat, hij leefde nog. Met een hele lange laars heb ik hem de genadeklap gegeven en ben..... met een heel schuldig geweten.....gaan slapen. Ik ben een watje....

Geen opmerkingen: