THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

zaterdag 29 september 2012

Opvliegers..

Ik snijd het onderwerp nog maar eens aan, opvliegers. Ik zit weer in de fase dat ik er een stuk of 10 per dag heb en 's nachts zo'n 5x wakker word met een opvlieger. Overal in huis liggen waaiers (heb het al eerder gemeld, 1 is niet genoeg en voor het geval dat....), jas aan als we naar buiten gaan en tijdens het boodschappen doen gaat ie alweer 3x half uit omdat het veel te warm is.  Lekker hoor, zit je je op te maken gaat je hoofd ineens weer zweten, moet je weer een pauze inlassen en je gezicht deppen, dan haar fohnen, natuurlijk komt er dan ook een vlieger en voelt je hoofd en haar gelijk niet meer schoon. Jullie begrijpen vast wel dat ik niet iemand ben die daar niet over praat waar ik maar kan dus ik stond sigaretten te kopen (het blijft mijn enige zonde, dus ik kan nog steeds die eerste steen niet gooien hihi) en meldde aan zus dat ik er weer 1tje had. Er staat een leuk wijf achter de toonbank daar en die ging er meteen op in, dus er volgde een gesprek van vrouw tot vrouw dat zij nog aan de pil was en geen last had en dat ze dit jaar 50 werd. Ik reageerde dat ze heel misschien wel mazzel had als ze stopte met de pil dat ze meteen in de overgang zou zijn en met een beetje geluk nergens last van zou hebben (sommige vrouwen hebben echt nergens last van, merken helemaal niets van enige overgang). Intussen was de rij wachtenden (alleen maar mannen!) langer geworden en die stonden ons geinteresseerd aan te gapen waarop wij natuurlijk schamper opmerkten dat zij het maar goed hadden en vrouwen het in dat opzicht toch wel wat moeilijker hadden in het leven. Het was een gezellig bezoekje. Bij mij verlopen die opvliegers in fases en ik heb ook fases waarin ik een week of 2 geen last heb.... maar ja, dan krijg ik weer oogmigraine (want dat heb ik ook al heel lang en is sinds de overgang weer wat vaker teruggekomen). Een maandje man zijn lijkt me echt wel wat. lekker met de jongens op stap, met een vrouw naar huis, heerlijke sex (want dat is voor een man belangrijk), terug naar je eigen huis na zo'n avond/nacht vol liefdevolle aandacht van een vrouw met een telefoonnummer op zak dat je meteen thuisgekomen weggooit want haar bellen was je toch niet van plan, lekker volgende week naar een andere kroeg voor hetzelfde spel zonder het ook maar 1 keertje warm te hebben gehad.....

Geen opmerkingen: