THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

zondag 9 september 2012

Schaamte....

Vele jaren geleden (wel toen ik nog een strak lijfje had) gingen Liefde nummer 1 en ik met de auto naar Spanje op vakantie. Na in Frankrijk te zijn gestrand met een kapotte startmotor konden we gelukkig toch Spanje bereiken nadat de auto was aangeduwd. In Spanje naar een garage en de man zei, gewoon een hamer bij de hand houden en als ie niet start een tik op de startmotor geven. Zo hebben we het wel gered al die tijd, zelfs de terugreis naar Nederland.. Elke dag mooi weer dus elke morgen naar het strand. Op een zekere dag was er een behoorlijke branding met hoge golven. Leuk natuurlijk, zeker met een luchtbed. Je moet weten dat ik niet zo'n waterrat ben, heb met moeite 2 zwemdiploma's gehaald. Door de hoge golven was het lastig om op het luchtbed te klimmen en het lukte mij dus niet, werd eraf gegooid en meegesleurd door de stroming, ik dacht dat ik zou verzuipen, wist absoluut niet meer wat boven of onder was, toen werd ik op zeker moment op het strand gekwakt........zonder bikini, die was gewoon afgerukt door de stroming. Zat ik daar met mijn benen wijd richting de mensen op het strand, nog zonder enig besef wat er nou eigenlijk gebeurd was. Langzaam realiseerde ik me dat ik niets meer aanhad. Ik kon wel janken, gelukkig lag mijn broekje in de branding (daar is nog een liedje over gemaakt hihi). Liefde was nergens te bekennen, ik heb me de rest van de vakantie niet meer vertoond op dat stukje strand....

Geen opmerkingen: