THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

dinsdag 4 september 2012

Er mist iets...

Zoals ik al eerder gemeld heb, heb ik zo goed als alles in huis voor het geval dat. Ik ben in het bezit van zo'n schattige gezellige kitsch electrische kachel (met nep houtblok en vuur) die ik (zelfs in de zomer) elke avond aanheb omdat ik het zo knus vind. Van de week had ik geschilderd en kwam beneden in een donkere kamer aan. Ik ging de lichten aandoen en ook het kacheltje, poefffff, de stoppen sloegen door. Oh jee, in het donker..... even nadenken. Goed, naar de meterkast en gewoon de hoofdschakelaar weer omhoog doen, maar...... ik zie  niets...Goh, had ik maar een zaklamp voor het geval dat..... Maar ik kan stellen dat dat dus zo'n beetje het enige is dat ik niet bezit. Zus bellen dan maar, die heeft er wel twee. Ze kwam en het probleem was opgelost. Terug naar het kacheltje, het zou toch niet kapot zijn. Ik heb veel pech gehad met zulke kachels. Ik had er een in het verleden die heel erg bromde en hij bleek onherstelbaar kapot te zijn, daarna had ik er een met een schouw, die bleek gewoon heel onhandig groot, deze is klein, een wit kubusje die je overal neer kan zetten. Snel de achterkant losgeschroefd en er zitten gelukkig 2 gewone heldere kaarslampjes in, nou die heb ik wel in mijn lampjesla (voor het geval dat), helaas zit er nu 25 W in ipv de 60 W dus het vuur is wat minder fel en dat stoort me. Dus, nu maar weer gauw naar de winkel om lampjes van 40 W te halen want die miste ik en zo'n handig zaklampje want dit is dus zo'n 'voor het geval dat' situatie...

Geen opmerkingen: