THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

zaterdag 22 september 2012

Positief en Negatief

Ik heb een baan..... eindelijk, maar natuurlijk zit er zoals altijd een negatieve en positieve kant aan. Laat ik beginnen met negatief om positief te kunnen eindigen.

Negatief: Ik moet heel erg veel geld inleveren vergeleken met wat ik verdiende toen ik mijn huidige huis kocht, ik moet elke dag van Capelle naar Rijswijk rijden (een rit die zonder files 40 minuten duurt), aangezien ik niet genoeg zal verdienen moet ik er een baan op zaterdag bij gaan zoeken, ik zal veel minder tijd kunnen besteden aan mijn grootste hobby's, gitaarspelen en schilderen en shoppen met zus, ik zal nog steeds moeten zoeken naar een baan die beter betaalt, ik zal weer moeten wennen aan een grote verandering en doordat het ver weg is zal ik heel vroeg op moeten en vroeg naar bed.

Positief. Uit heel erg veel sollicitanten ben ik, met mijn 52 jaar uitgekozen, na het schrijven van honderden sollicitaties is het uiteindelijk gelukt om te worden aangenomen, een rit van 40 minuten is met een auto goed vol te houden, ik werk 4 dagen daar, geen 5, ik leer weer nieuwe mensen kennen, ik doe weer nieuwe ervaringen op, ik kan mijn hypotheek betalen dus kan hier blijven wonen, minder shoppen betekent minder geld uitgeven dus heb ik minder nodig, ik heb weer regelmaat in mijn leven, ik hoef mijn hand niet meer op te houden, ik werk gewoon weer voor mijn geld en.... alles komt altijd weer goed.....

Goh, dat positieve leest toch fijner dan dat negatieve...


Geen opmerkingen: