THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

dinsdag 11 september 2012

Tweede jeugd en tweede Liefde

Tweede Liefde, 1994, het lijkt nog zo kort geleden. Na 2 jaar het beleven van mijn tweede jeugd, heel veel uitgaan, heel veel aandacht, lovers, heel veel nadenken over wie ik was, waar ik stond, wat ik ging doen, wat ik nog moest doen, waar ik aan moest werken enz. enz. kwam ik 2e Liefde tegen. Fout moment, foute combi maar daarover dacht ik toen nog niet na. Het moest en zou lukken en we hebben ons best gedaan, althans ik wel. 7 jaar lang wel of niet, doen of niet doen, stoppen of toch doorgaan, alleen of met zijn 2en, wikken en wegen, toen was het genoeg voor ons allebei. Het ging niet lukken. Er zal wel weer een reden voor zijn geweest dat dat 7 lange jaren heeft moeten duren, al is het alleen maar om tot het besef te komen dat je dat nooooooooit meer wilt, dat getwijfel.

Geen opmerkingen: