THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

zondag 2 september 2012

Be careful what you wish for........

Ik denk dat bovenstaande niet voor niets een cliche is. Een cliche is een cliche omdat het waar is en heel vaak voorkomt. Eigenlijk moet je een wens beschouwen als een man, je moet altijd heel erg duidelijk zijn in wat je zou willen dat er gebeurt. Als je tegen een man zegt, wil je de vuilniszakken buiten zetten, bedoel je als vrouw nu meteen maar als je dat er niet bij zegt is het voor de man niet duidelijk genoeg dat je wilt dat hij meteen in aktie komt en doet hij dat wel als het hem uitkomt. Het verschil tussen de breinen. Geldt ook voor wensen, als je iets wenst in je leven wens het dan heel duidelijk, vandaar het 'be careful' in bovenstaande. Ik zei al eerder dat ik een wensfles heb en op die wensjes staat heel duidelijk wat ik zou willen dat er gebeurt, wie ik ben met zelfs geboortedatum erbij, dan weet je zeker dat het universum zich niet gaat vergissen. Stel je voor, je wenst dat je een man krijgt als, ik noem maar wat Richard Gere of zo (die je niet kent maar baseert op een verwachting hoe hij is) en, goh, inderdaad, je ontmoet er een die precies op hem lijkt, maar een monsterachtige binnenkant blijkt te hebben. Kan gebeuren, ben je toch niet helemaal duidelijk geweest. Bovendien moeten je wensen nooit ten koste gaan van iemand anders en is het het allermooist als iedereen die je lief is kan profiteren van de wens die je doet. En wees altijd dankbaar voor alles wat je al hebt.......

Geen opmerkingen: