THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

zaterdag 16 februari 2013

Waar is het gebleven..

Toen ik nog op school zat (en veel ging stappen) zag je mij nooit zonder kauwgom, de hele dag door. Mijn favoriete kauwgom was toen BenBits, zaten per stuk verpakt en je had ze in heel veel verschillende smaken, allemaal even lekker. En ineens..... verdwenen, nooit meer gezien, vervangen door 100 andere merken en smaken maar geeneen zo lekker als BenBits. Hoe vaak gebeurt dat niet, mij in ieder geval heel veel. Eindelijk, na lang zoeken had ik een hele fijne foundation gevonden. Half jaartje van genoten en ineens.... verdwenen. De fijne eyeliner van de Hema, jammer joh, na een paar jaar besluit zo'n marketing afdeling dat de eyeliner vernieuwd moet worden. De verandering was geen verbetering. Haarlak, een supergoede haarlak gevonden na het uitproberen van tig soorten en hij rook nog lekker ook. Ook dat duurde niet lang. En zo kan ik een eindeloze lijst maken. Allemaal produkten die me heel goed bevielen, maar er werd voor mij besloten dat het anders moest...

Geen opmerkingen: