THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

zondag 10 februari 2013

Somebody that I used to know...

is een liedje en elke keer als ik die tekst hoor moet ik toch denken aan 'Somebodies that I used to know, vooral mannen in dit geval. Mannen die op een bepaald moment in mijn leven heel belangrijk zijn geweest en dus nu gereduceerd zijn tot 'somebodies that I used to know'. In de periode dat ze belangrijk voor me waren draaiden veel gedachten om hen, ik ben het type dat dan ook in 'we' gaat denken en niet meer in 'ik' (volgens mij is dat nu wel over hoor hihi).En dan ineens is dat over en moet je weer in 'ik' gaan denken, het is me meer dan eens gebeurd. Het kostte best wat tijd om die verwachtingen weer bij te stellen en los te laten en dan na een tijdje besef je dat je er steeds minder aan denkt en zijn het 'somebodies that I used to kinow'.

Geen opmerkingen: