THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

woensdag 13 februari 2013

Vies Dansen....

Dat was weer genieten, hij was weer op tv, Dirty Dancing, een van mijn meest favoriete films aller tijden. Natuurlijk heb ik hem op DVD en kijk ik hem af en toe nog een keer, maar nu was hij op tv en heb ik hem voor de 35ste keer (op zijn minst) gekeken. Natuurlijk, denker die ik ben, vraag ik me af waarom juist deze film me zo aanspreekt. Ik vind Patrick Swayze niet eens echt onweerstaanbaar maar het type dat hij speelt wel. Ik kan me zo voorstellen hoe aantrekkelijk hij voor haar is in deze film. Zij is 16 en hij is ouder, stoer maar toch ook wel lief en kan zo goed dansen en eigenlijk is hij te ver van haar  bed, maar niet in de film. In de film vindt hij haar ook leuk en dan, wat ik al vaker heb geschreven maar niet vaak genoeg kan benadrukken (hihi) de meest erotische scene, als ze op zijn kamer komt en ze samen 'vies dansen' en de rest, geweldig. Het is natuurlijk mijn fantasie (verwachting) over hoe mooi een liefde kan zijn/ontstaan en het brengt me altijd terug naar toen ik 16 was en nog dacht dat alle liefdes zo mooi en echt waren.....

Geen opmerkingen: