THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

donderdag 21 februari 2013

Veilig

Waardoor voel je je veilig? Vaak is daar liefde voor nodig, iemand die je helpt, naar je luistert, maar vooral iemand die je bijstaat als je het moeilijk hebt. Jul vertelde dat ze een mooie droom had gehad en het mooie van een droom waaruit je net wakker wordt is dat hij heel echt lijkt. Ik heb ook wel eens een mooie waarin je je heel langzaam gaat realizeren dat je wakker aan het worden bent en dat wil je niet, je wilt daar blijven want het voelt zo lekker, zo echt en zo veilig. Natuurlijk wordt zo'n gevoel vaak veroorzaakt doordat je droomt over een liefde die zo heerlijk voelt, vol energieke prikkels, een droom over iemand die compleet voor je gaat, die je voor alles beschermt en je het gevoel geeft dat je heel bijzonder bent. Je voelt de kracht die daarvan uit gaat. Het is niet voor veel mensen weggelegd maar ik geloof wel dat het bestaat en is niet gebonden aan leeftijd...... dus, er is nog hoop, want ook al ben ik tevreden en heb ik het meestal naar mijn zin, stiekem zou ik dat gevoel wel willen ervaren, al was het maar voor even...

Geen opmerkingen: