THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

zaterdag 9 februari 2013

Gedachten

Grappig, vandaag was ik op mezelf aangewezen, Jul was met zwager op stap, en vanaf dat ik opstond tot nu alleen thuis. Heb me bezig gehouden met het fatsoeneren van het huis (me niet te druk gemaakt) en boodschappen doen. Ineens was ik me bewust van mijn gedachten en wat er allemaal niet door mijn hoofd was gegaan vandaag. Zomaar een dag en je gedachten besluiten hun eigen gang te gaan, van verleden naar heden naar toekomst. Die van het verleden waren het leukst, die van het heden het gewoonst, wat ga ik eten en wat heb ik ervoor nodig, zal ik nog even een rondje lopen, zal ik een leuk frutseltje voor Jul meenemen. Die van de toekomst betreffen natuurlijk weer verwachtingen en aangezien ik me had voornomen zo min mogelijk verwachtingen te hebben, heb ik die snel weer vervangen door het verleden. Door wat liedjes op de radio (10 Gold) ben ik daarin blijven hangen voor nu. Die Goeie Ouwe Tijd toen ik nog niet zoveel nadacht.....

Geen opmerkingen: