THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

maandag 4 februari 2013

Valentijnsdag...

Ik heb het al eerder gezegd, ik ben een romantica, maar wel een reele...Ik weet best dat het niet bestaat maar erover fantaseren is zo leuk. Dus... ben ik ook een 'push over' wat betreft Valentijnsdag. Aan de ene kant weet ik heus wel dat het onzin is en een commercieel verzinsel, maar aan de andere kant is het zooo leuk dat er iemand aan je denkt. Ik geloof niet dat ik ooit spontaan iets voor Valentijn gekregen heb, geen kaart, geen bloemen (oh nee moet niet liegen, ik krijg elk jaar een mooi bosje bloemen van mijn zwager, heel lief). Ik heb door de jaren heen vaak een kaart gestuurd naar deze of gene, gewoon om te laten weten dat ik aan ze denk en natuurlijk doe je die dingen omdat je eigenlijk diep in je hart wilt dat het jou gebeurt. Maar, met zoveel verwachtingen in het leven, wordt ook deze niet bewaarheid. Hey, mijn leven is nog lang niet voorbij dus ik ga nu gewoon niet zoveel verwachten, dan is alles een verrassing.......

Geen opmerkingen: