THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

maandag 18 februari 2013

Lot of geheimen van het universum..

Gisteren sprak ik iemand die vertelde over het leven van zijn ouders, heel interessant  Hij meldde dat hij altijd al het idee had dat je leven vastligt en dat het niet uitmaakt wat je doet, dat het toch allemaal gaat zoals het gaat. Het verhaal van zijn ouders heeft het idee alleen  maar bevestigd voor hem. Het is je Lot wat er gebeurt. Ik kan er niet onderuit, soms denk ik dat ook. Maar niet altijd, ik geloof ook dat het mogelijk is, dat   je die richting opgaat door je onderbewustzijn. Door alle psychologiecursussen geloof ik wel dat daar veel inzit. Daar komt natuurlijk ook het principe van 'the Secret' vandaan. En wishful thinking niet te vergeten. Dat berust allemaal op hetzelfde.Het wil niet zeggen dat je alles voor elkaar krijgt wat je wenst, maar wel dat je keuzes gaat maken (onbewust) die je die richting op kunnen laten gaan. Inmiddels heb ik wel geleerd, dat iets dat zich in je brein plant (vooral in dat stukje onderbewustzijn) een hardnekkig onkruidje kan zijn....

Geen opmerkingen: