THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

vrijdag 22 februari 2013

Afscheid

Het was mijn laatste dag bij het huidige werk en wat een vreemd gevoel was dat. Gewoon werken maar toch met het idee dat alles wat ik deed voor het laatst was. De meiden hadden me verwend, cakejes gebakken en een lekkere lunch verzorgd. Ik kreeg een kaart door iedereen beschreven en nog een mooie bos bloemen met een aparte kaart van hun erbij. Begin van de middag ben ik de afdelingen langs gegaan om iedereen persoonlijk te groeten en bedanken want het waren inmiddels bekenden geworden en ik vond ze ook allemaal aardig. Wat ik niet verwacht had !!!! (heb ik goed gedaan want ik zou proberen niet teveel meer te verwachten) was dat veel mensen mij echte knuffels gaven (niet alleen maar die standaard 3 zoenen) en het echt jammer vonden dat ik wegging omdat ik zo joviaal en enthousiast was en een leuke collega. Omdat ik ook maar een mens ben, vind ik dat heel erg leuk en voelde ik me goed en gewaardeerd. Dat heeft me goed gedaan.....

Geen opmerkingen: