THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

zaterdag 2 februari 2013

Miss Goodie Two Shoes

Ik zat naar een interview met Robbie te kijken en weer verwoordde hij precies hoe ik hem zie, hij zei dat veel mensen (van zijn fans dan) hem zien als broer, oom of boy nextdoor of vriend, en dat is precies het gevoel dat ik krijg als ik hem hoor praten of hem zie optreden. Het lijkt een stukje herkenning, een spiegel...Meteen dacht ik erachteraan..., maar ik heb me nooit zo gedragen als hij, zo wild.. Natuurlijk heb ik mijn stoute momenten gehad (vaak vriendjes afgepikt, gewoon omdat het kon, maar delen deed ik ook). Ik heb risico's genomen, maar mijn gevoel liet me nooit in de steek, ik heb (haast) nooit gevochten, nooit iemand doodgewenst, nooit mijn verstand verloren, (bijna) nooit drugs gebruikt, nooit iemand iets aangedaan, nooit iemand (bewust) pijn gedaan, niemand lastig gevallen, niemand gestalkt, ben bijna altijd aardig (zelfs voor en tegen mezelf), ga nooit door het lint en lach eigenlijk alleen mezelf uit..... Miss Goodie Two Shoes

Geen opmerkingen: