THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

donderdag 7 februari 2013

Thank God It's Friday

Ok, nog niet helemaal, maar tjee wat ben ik eraan toe deze week, aan dat weekend....Ik denk dat het ook komt omdat ik over 2 weken even vrij heb voordat ik met mijn nieuwe werk ga starten. Dus zit het ook tussen mijn oren zoals gebruikelijk... De motivatie om heen en weer te rijden naar Rijswijk ontbreekt nu helemaal wetend dat ik daar wegga, dus TGIF morgen. Heerlijk uit het werk komen en genieten van het feit dat ik 2 dagen niet heen en weer hoef te rijden en lekker uit kan slapen. Natuurlijk ben ik weer heel wat van plan om in het weekend te gaan doen en natuurlijk komt daar weer niets van terecht, maar..... nog 2 weken en dan heb ik even tijd om wel te doen wat ik steeds van plan ben, muziek maken, schilderen en een dik boek lezen...... wachtend op de Lente......Alles komt goed.....

Geen opmerkingen: