THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

vrijdag 3 mei 2013

Laatste Koninginnedag...

Het was zover, 33 jaar geleden woonde ik net samen en gingen we bij schoonfamilie langs waar de tv aanstond om naar de troonswisseling te kijken van Juul naar Bee en dacht ik er daarna verder niet veel over na. Toen dacht iedereen dat Bee een zeer koele kikker was, vooral omdat Juul altijd zo'n gezellige buurvrouw leek. Dat Bee toch wel hartelijker bleek dan gedacht is wel duidelijk geworden. Sterke vrouw vind ik het. En nu WimLex met Max die zich ook ineens Koningin mag noemen. Ach, het is voornamelijk voor de sier en het brengt inderdaad 'het volk' weer wat dichter bij elkaar, zo'n dag. Ik heb er niets tegen, tegen het Koningshuis. Het geeft de mensen volgens mij wel een soort van stabiel gevoel, dat er een Koning is. Ik voor mij moet er niet aan denken dat 'het volk' kundig genoeg wordt geacht om een President te kiezen, daar geloof ik echt niet in. Nee, zo is het goed, voorlopig....

Geen opmerkingen: