THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

maandag 6 mei 2013

Druk Druk Druk

Wat een drukte, er moest gewerkt worden en uit het werk meteen poezeneten halen bij de dierenarts. Daarna moest ik de buurpoezen eten geven en mijn eigen jongens en er moest ook  nog wat te eten op tafel komen. Om half 8 moesten alle jongens naar binnen dus te beginnen bij mezelf, luikje dicht knullen, lekker op de bank slapen. Toen naar de buren, wonder boven wonder kwamen ze allebei aanlopen en na een bakje eten gingen ze keurig naar boven, ook naar bed. Toen nog de zaailingen controleren, Jul had zaadjes geplant en die hebben veel water nodig, mijn eigen gerania ook begoten en tussendoor nog even gebeld met iemand om te vragen of hij bereid was mijn banken bij vriendin van zus te halen a.s. zaterdag. Ja hoor, gelukkig wilde hij dat doen maar wel vroeg. Dus ik moet om 8 uur klaarstaan. Ach, het is voor een goed doel en wel leuk, dan heb ik zaterdag een lange dag zodat ik lekker bezig kan zijn met de inrichting, leuk. Poe poe, wat een drukte, maar ik ben voldaan, heb alles geregeld en kan nog even een leuke film kijken.....

Geen opmerkingen: