THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

woensdag 15 mei 2013

Songfestival

We mogen weer een keer meedoen, met het Songfestival. Sinds Dingedong was het droevig gesteld met Nederland in dat opzicht. Maar, de eerlijkheid gebiedt me te melden dat ik, toen ik het liedje Birds voor het eerst hoorde, blij was dat ik niet in een depressie zat, want dan had ik waarschijnlijk een touw gezocht... Ik heb dus gisteren gekeken naar de Halve Finale omdat er zoals gebruikelijk de laatste tijd niets op t.v. was. Heb alle liedjes gehoord en gezien en mijn mening is dat Nederland door is omdat de concurrentie nihil was. In het land der blinden is eenoog koning. Maar ja, wat maakt het uit.... Zaterdag ga ik kijken naar het Songfestival omdat het nu eenmaal leuker is als Nederland meedoet.....

Geen opmerkingen: