THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

zondag 26 mei 2013

De schommelstoel

Tja, een schommelstoel, een langgekoesterde wens maar dan moet hij wel in de kamer passen. Als je al twee stoelen hebt staan, tig krukjes en tafeltjes dan wordt het lastig. Maar, nu zijn de stoelen eruit en er staat een 2 en 3 zits bank en ineens is er dan plaats voor een schommelstoel. Dus.... marktplaats maar afstruinen, niet te ver weg en voor niet teveel geld en dan moet ie ook precies die zijn die ik leuk vind en vind passen bij al die koeienvellen en geitenkrukjes, hertekop en schedel aan de muur. Ik geloof dat ik hem heb gevonden in Alphen aan de Rijn voor 35 Euro. Hij is laag, stoer met een rieten zitting en ik denk dat ie hier geweldig zal staan, midden in de kamer. Ik ga er wel weer een foto van maken, woensdag is ie van mij......

Geen opmerkingen: