THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

zondag 12 mei 2013

De banken....


Zaterdagmorgen 8 uur, het was zover. Samen met een kennis ging ik de banken halen. Ik was net op tijd klaar, want mijn brein weet dat het zaterdag is en negeert de wekker. Gelukkig schrok ik net op tijd wakker.  Het was zwaar, zo vroeg op de morgen sjouwen met een 3 zits en een 2 zits. Ik was doodmoe toen ze hier binnen stonden. De hele kamer op zijn kop want de oude bank stond er ook nog en moest nog naar buiten. Ook de twee stoelen moesten eruit. Een stoel gaat weg en de ander staat boven. Gelukkig wilde zwager nog wel even helpen met de oude bank. Ook die staat in de tuin met een zeil eroverheen. Heel misschien wil iemand hem nog hebben en anders gaat hij naar grofvuil. Toen begon het leuke werk, de banken op zijn plaats en alle prutjes moesten ook weer hun plekje krijgen waaronder de koeienhuiden. Er liggen er 3 in de kamer en, rekening houdend met mijn licht compulsieve gedrag, moesten ze precies goed liggen. Toen de loodzware (leisteen) salontafel weer op zijn plekje, schone gordijnen ophangen, alle overgebleven prutjes naar de zolder brengen, dus 20x heen en weer de trap op en af. In ieder geval van 08.00 tot 20.00 bezig geweest, een flinke workout, maar met een tevreden gevoel op de bank aan het rondkijken.......

Geen opmerkingen: