THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

vrijdag 31 mei 2013

Uit mijn doen....

Dat ben ik, uit mijn doen.... Door het afscheid van de ene baan, het vooruitzicht op de andere baan, de derde baan in een half jaar tijd. Ik merk het aan mezelf...Ik vertelde dat er ineens een schommelstoel moest, want dat was leuk en paste perfect in mijn huis. Nou, hij is gekomen en na een dag of twee dacht ik.... Nee, toch niet leuk. Te vol (natuurlijk houdt dat  in dat het in mijn hoofd te vol is nu), teveel oude troep. Dus, hij is alweer verhuisd naar boven, misschien zet ik hem (als het tenminste een keer een tijdje mooi blijft) in de tuin, ook leuk. Toen op zolder op gaan ruimen, pffff, wat vorig jaar zo netjes was, was alweer een bende. Dus, opgeruimd en schoongemaakt, terwijl ik zo'n 4 vliegers had en het water in mijn ogen liep. Gelukkig hebben wij grofvuil gebeld en mogen we a.s. woensdag heel veel buiten zetten en dat ga ik doen ook. Het laatste restje Peter wordt bij het vuil gezet (2 stoelen), de tuin is dan weer leeg (eindelijk de bank eruit) en hopelijk is het in mijn hoofd dan ook weer wat rustiger......

Geen opmerkingen: