THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

zaterdag 4 mei 2013

Wat een mooie dag....

Helaas, we werken 5 dagen per week en hebben een groot huis, dus dat vervuilt zo af en toe want er zijn leukere dingen dan schoonmaken en werken.. Vandaag was het plan om es wat aan het huis te doen, maar moeders kwam, het was een mooie dag en zo kon ze eens met ons naar de winkels. En ik kreeg een berichtje dat vriendin uit Nijmegen kwam. Tja, en zo komt er weer een streep door de planning. Maar zo erg was dat niet, het is natuurlijk veel gezelliger om leuke dingen te doen. Jul ging met moeders naar het winkelcentrum en Jut met vriendin naar de Woonstore. Veel leuker dan schoonmaken. Gelukkig heb ik nog wel iets kunnen doen (hoewel ik liever in de tuin had gezeten), het bed verschoond, een was gedraaid, boven gestofzuigd en de badkamer gedaan. Morgen doe ik nog wat maar ga ik ook even in de zon zitten want die is 's middags weg. Het was een mooie dag......

Geen opmerkingen: